PROCEDURA SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
Klient KAROLINA KEMPA PUCHY ma prawo złożyć reklamację, w której może zgłosić zastrzeżenia dotyczące produktów i usług świadczonych przez PUCHY, a ma obowiązek rozpatrzenia jej według poniższych zasad:
I. REKLAMACJE
1. Klient ma prawo składać reklamacje, których przedmiotem może być jakość towarów I usług świadczonych przez Usługodawcę lub ich świadczenie niezgodnie z warunkami i zasadami określonym w Regulaminie.
2. Reklamacja może zostać złożona w formie pisemnej na adres: KAROLINA KEMPA PUCHY , ul. ZDROWA 17 , 43-300 Bielsko-Biała lub mailowo na adres puchyoutwear@gmail.com
3. Usługodawca ma obowiązek rozpatrzenia każdej reklamacji.
4. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej) oraz uzasadnienie reklamacji.
5. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby reklamacje zostały rozpatrzone w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 30 dni roboczych.
6. Reklamacja powinna być zgłoszona w terminie 14 dni od dnia wystąpienia przyczyny jej zgłoszenia.
II. GWARANCJA
1. Usługodawca udziela gwarancji na Towary, których jest producentem (zwane dalej „Towarami objętymi gwarancją Usługodawcy”)..
2. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
3. Gwarancja nie obejmuje prawa Usługobiorcy do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z uszkodzeniem Towaru objętego gwarancją Usługodawcy.
4. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Usługobiorcy wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
III. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru zawartej przy wykorzystaniu www.puchy.com.pl bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni licząc od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę inną niż przewoźnik.
2. Do złożenia oświadczenia w sprawie odstąpienia od umowy sprzedaży służy wzór formularza odstąpienia od umowy, dostępny na stronie www.puchy.com.pl oraz dołączany w formie pisemnej każdorazowo do dostarczonego Towaru.
3. Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt 23 wystarczy wysłanie do www.puchy.com.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Oświadczenie w sprawie odstąpienia od umowy sprzedaży należy skierować na piśmie na adres: Zdrowa 17, Bielsko-Biała 43-300.
4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczeń, których przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
5. www.puchy.com.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Poniesione przez Konsumenta koszty dostarczenia Towaru podlegają zwrotowi wyłącznie do kwoty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia Towaru będącego przedmiotem zwrotu. www.puchy.com.pl dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. www.puchy.com.pl może wstrzymać się ze zwrotem dokonanych płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Konsument zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy, zwrócić www.puchy.com.pl Towar na adres: Zdrowa 17, 43-300 Bielsko-Biała. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niepogorszonym, z wyłączeniem utraty wartości związanej z korzystaniem z Towaru w sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W pozostałym zakresie za zmniejszenie wartości Towaru odpowiedzialność ponosi Konsument.
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.